65 Recensies 4,2/5

"Mooie kwaliteit katoen en opdruk"
Marco D.
12-05-2017
"shirt is iets te lang "
Meer weergeven

Films T-shirts met je filmhelden

Filmfreaks kijken uit! Bij Shirtcity kunt u leuke T-shirts bestellen met de motieven van uw favoriete films. Echte klassiekers zoals Back to the Future of Star Wars, maar ook veel andere films maken deel uit van de show. Komedies, actiefilms, drama' s, sciencefiction en horrorfilms zijn allemaal op de verschillende t-shirts gedrukt. Als je meer een Westerse filmliefhebber bent, waarom kies je dan niet voor een van de Western T-shirts? Wij bieden kwalitatief hoogwaardige t-shirts voor dames en heren. De vrouwenmodellen zijn meestal licht getailleerd. Alle T-shirts zijn voorzien van een ronde halslijn en inspireren met een hoog draagcomfort. Terwijl sommige shirts echte personages en scènes uit je favoriete films laten zien, zijn andere een persiflage op klassiek canvas uit alle genres. Natuurlijk vindt u niet alleen t-shirts met filmmotieven, maar ook talrijke modellen uit populaire series zoals The Walking Dead en Game Of Thrones.

Overhemden, capuchons en schorten met filmmotieven

Films T-shirts zijn de perfecte vakantiegangers. Nu heb je alleen nog een spijkerbroek en een paar sneakers nodig. Met een leren jasje krijgt je look een rocking touch, met bomberjack ziet het er bijzonder cool en casual uit. Zelfs in de zomer zijn de tops met korte mouwen uitstekende combinatiepartners die er net zo goed uitzien als Bermuda' s, spijkerbroeken en korte rokken. Dankzij een grote keuze aan verschillende kleuren is er zeker iets voor u geschikt. Naast onze film T-shirts bieden wij een grote keuze aan andere filmgerelateerde producten. U kunt bijvoorbeeld film figuren truien met capuchonkopen voor koude dagen. Hobbykoks, professionele fijnproevers en barbecuekoks kunnen gebruik maken van onze filmscenes keukenschorten. Als u ook uw nakomelingen wilt kleden volgens de smaak van uw film, vindt u Cult Horror Baby T-shirts in onze winkel. Laat u inspireren door ons assortiment producten of creëer uw eigen t-shirt. Met slechts een paar klikken kunt u een echt one-of-a-kind product creëren dat niemand anders heeft.