17 Recensies 3,9/5

Martijn L.
07-06-2016
"Leuk zelf een shirt maken. Kwaliteit lijkt goed, maar is van wat minder belang voor mij.
Maat van dit t-shirt, xxl, is ook echt groot."
Meer weergeven

Spel over - T-shirts voor getrouwde mannen en vrouwen

Game Over - Het spel is voorbij. Dit is wat gamers kunnen lezen wanneer ze je personage weer in de afgrond laten vallen. Echter, onze Game Over T-shirts bewijzen dat "Game Over" niet altijd iets kwaads betekent. Hier wordt gesuggereerd dat na de bruiloft het vochtige en gelukkige vrijgezellenleven voorbij is en de ernst van het leven begint. Als je het geheel met een knipoog bekijkt, kan je er zeker om lachen. Immers, de bruid en bruidegom worden behandeld met zachte spot voor de bruiloft, vooral bij het vrijgezellen afscheid van hun beste vrienden. Dit gebeurt vaak in de vorm van bachelor party t-shirts met de inscriptie "Game Over". Maar natuurlijk vindt u ook veel andere grote Game Over T-shirts bij Shirtcity, die perfect zijn voor de bachelor partij.

Ontdek meer bruiloftsgebonden T-shirts

De T-shirts zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een zeer eenvoudig Game Over White T-shirt of een model kiezen in een heldere kleur. Daarnaast heeft Shirtcity ook nog vele andere bruilofts T-shirts, zoals onze bruids- en bruids-T-shirts en diverse t-shirts met als thema engagement. Kijk rustig rond en ontdek het brede scala. U bent ook welkom om uw eigen t-shirt te maken of een T-shirt te ontwerpen voor de bachelor party van uw beste vriend. U kunt niet alleen zelf de kleur en grootte van het T-shirt kiezen, maar u kunt ook uw eigen motief uploaden en een grappige tekst toevoegen. Shirtcity maakt gebruik van innovatieve drukprocessen en garandeert u een resultaat van hoge kwaliteit. Overtuig jezelf en word een T-Shirt Designer!